بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


انصراف استقلال از شکايت عليه نفت

http://upload7.ir/imgs/2014-03/41770230866510625346.jpg

محسن بزرگي با اعلام اين خبر که باشگاه استقلال شکايتش را از باشگاه نفت تهران ادامه نمي‌دهد، گفت: من شب گذشته با آقاي رحمتي و آقاي فتح‌الله‌زاده صحبت کردم. آقاي قنبرزاده، مديرعامل باشگاه نفت تهران به هر دوي اين بزرگواران زنگ زده بود تا با عذرخواهي از آنها اعلام کند که هيچ تقصيري در اين ميان نداشته است. اين دو بزرگوار هم با توجه به اين که آقاي قنبرزاده شجاعانه اشتباه‌ مجموعه‌اش را پذيرفته است، کريمانه از حق شکايتشان صرف نظر کردند و چيزي که قابل پيگرد بود ادامه پيدا نکرد.
او افزود: در وضعيتي که کمتر مديري پيدا مي‌شود که بابت اشتباه مجموعه‌اش عذرخواهي کند، آقاي قنبرزاده شجاعانه اشتباه مجموعه‌اش را پذيرفت و اين چيزي است که کم رخ مي‌دهد. يقينا تيم حقوقي باشگاه استقلال در مواردي اين چنين مراقب منافع باشگاه است. روز گذشته پس از انتشار آن متن بلافاصله ما جلسه گذاشتيم و امروز آماده ثبت شکايت بوديم. اما با عذرخواهي ايشان و حذف بيانيه از روي سايت باشگاه نفت تهران از اين حق صرف نظر کرديم.
معاون حقوقي باشگاه استقلال در پايان اضافه کرد: البته آقاي قنبرزاده شخصيت و اعتبار خودشان را به رخ جامعه فوتبال کشيدند. ايشان نشان داد که بسيار شجاع و با شهامت است و اميدواريم روحيه ايشان در فوتبال ما بيشتر شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 12 / 1392برچسب:کمیته انضباطی,باشگاه استقلال,باشگاه نفت تهران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com